
Tot es resumeix en, la connexió humana. I amb això, veiem que els usuaris estan saturats de la tecnologia. En 2020, canviaran totalment les estratègies de màrqueting digital.
A mesura que l’any va arribant a la seva fi, les empreses van coneixent i investigant les novetats que es presentaran l’any següent. Ho fan amb antelació, ja que d’aquesta manera tenen uns mesos per a preparar-se davant els canvis.
Deloitte ja ha publicat els que creuen que seran els grans canvis que hi haurà en 2020.
Hi ha un element que destaca entre tots i que serà el que determini les tendències del màrqueting digital durant l’any vinent: “la connexió humana”.
Els consumidors estan saturats de tanta tecnologia i el que busquen és connectar a nivell més personal amb altres consumidors i amb les marques.
Deloitte, en les conclusions del seu estudi, remarca que el món digital està fent que les persones se sentin més aïllades.
Els consumidors s’han cansat que els escrigui un robot, que parlin per telèfon amb una màquina programada. Cada vegada més busquen el contacte humà. La tecnologia ens ajuda i ens fa la vida més fàcil, però danya les connexions humanes.
Els punts específics que Deloitte preveu per a 2020 són els següents:
- Els consumidors volen millors experiències i més humanes. Volen que les empreses cobreixin aquesta necessitat.
- Els consumidors volen que les marques tinguin els propòsits clars.
- Volen que la confiança sigui l’element primari. Això determinarà el que opinen sobre les marques.
- Barrejar els canals tradicionals amb les noves percepcions del mercat.
- Ser àgils i ràpids en tots els terrenys. Com explica Deloitte, suposa canviar la mentalitat de tota la companyia.
- Valorar als teus treballadors i als teus talents, suma punts. No sols serveix tenir al millor o al més preparat.