El meu nom és Adrià, he estat 4 mesos realitzant les pràctiques a JAESTIC, i tot seguit us explicaré la meva experiència.
Al febrer del 2015 estava cursant el cicle formatiu de grau superior de gestió comercial i màrqueting, llavors era al segon trimestre i en ell, començava el període de pràctiques a empresa. Portava ja 5 mesos de curs i havia adquirit molts coneixements que ara havia de començar a posar en pràctica. Així que vaig començar a buscar una empresa per poder fer-les.
Jo tenia clar el que volia. Una empresa que es dediqués a temes de màrqueting digital. Em cridava molt l’atenció aquesta part del màrqueting i volia aprofundir i aprendre sobre ella, així que em vaig posar a buscar. Vaig teclejar “màrqueting digital el vendrell” sense tenir molta esperança que aquí hi hagués alguna empresa d’aquest tipus i la meva sorpresa va ser veure que si, existia. JAESTIC, digital solutions. Vaig entrar al seu web i em vaig informar sobre tots els serveis que oferien i vaig veure que era exactament el que estava buscant. És per això que vaig decidir posar-me en contacte amb ells per fer-los arribar la meva proposta de realitzar les pràctiques amb ells. Després d’aquest primer contacte i conèixer-los en una visita a l’empresa, em van dir que em podia unir al seu equip quan volgués.
I així va ser, una setmana després vaig començar a treballar de community manager per JAESTIC. Vaig començar a rebre formació i a realitzar totes les tasques pròpies d’aquest lloc. A poc a poc, vaig anar descobrint les veritables funcions d’aquests professionals i em vaig adonar que era molt diferent a la idea que té la gent sobre ells. Ser community no és estar tot el dia mirant el facebook, ser community és molt més que això. El seu treball no només es delimita a les xarxes socials, sinó que també s’encarreguen de la pàgina web i dels mitjans. Gestionen el contingut d’aquestes, l’augment de seguidors a les xarxes i les crisis que puguin haver-hi. A més han d’estar en continu aprenentatge i al corrent de les noves tendències en un món que evoluciona molt ràpidament.
Després d’aquests 4 mesos de pràctiques, puc dir que estic molt content amb la meva experiència en JAESTIC, he posat en pràctica els coneixements que vaig aprendre en el cicle i he adquirit altres nous que m’han servit per tenir una visió més completa del món del màrqueting . Tot això m’ha servit per créixer tant a nivell personal com professional, que era al cap ia la fi l’objectiu principal que tenia quan vaig començar aquí, per això puc dir que estic molt satisfet d’haver compartit aquesta experiència amb JAESTIC i tot el seu equip.