
Amb 2021 arribant a la seva fi, hem de començar a plantejar-nos la nostra estratègia per a l’any vinent. Hem de tenir en compte les tendències de marketing digital per 2022, en dissenyar els nostres plans per a l’any que ve.
Certament, la revolució digital no ha fet més que començar. Vols saber què ens espera al 2022 en termes de marketing digital? En aquest article et posem al dia de les principals tendències. Continua llegint!
Avui et parlem de les tendències de marketing digital per 2022:
-
Marketing mòbil
En primer lloc, i com ja us explicàvem en l’última entrada de blog, el mòbil és un dels dispositius en el qual més es compra per tant, centrar-se en campanyes optimitzades per a ells continuarà sent fonamental. Per exemple, un lloc web optimitzat per a dispositius mòbils en contingut i velocitat ens posicionarà millor en els cercadors.
Com sabem, els canals amb més repercussió entre consumidors poden variar en poc temps, per això hem de conèixer les plataformes i el seu impacte. Tot apunta al fet que Instagram continuarà sent un canal molt gran per a empreses al 2022. No obstant això, d’altres com TikTok o Twitch agafen impuls sense intenció de detenir-se.
-
E-commerce a TikTok
Per aquesta raó, us recomanem no perdre de vista TikTok, que compta amb 1.000 milions d’usuaris actius mensuals. A més, a principis de 2021 va començar les proves de compres en l’aplicació, col·laborant amb Shopify. TikTok Shopping permet presentar productes i vincular-los a les seves botigues en línia, perquè la compra es pugui efectuar desde la mateixa app.
-
Assistents virtuals
Els “chatbots” seguiran en tendència de cara al 2022, ja que el seu ús en plataformes web estalvia molt temps a treballadors, podent respondre les preguntes senzilles dels clients. A més, els seus resultats són magnífics, perquè si està ben configurat millorarà l’experiència del client. Això suposarà un ús cada vegada més estès en empreses espanyoles al llarg d’enguany.
-
La fi de les cookies
A principis d’any Apple i Google van anunciar eliminar i restringir el seguiment de les cookies de tercers. Per tant, la protecció i privacitat de les dades d’usuaris es tindrà en compte cada vegada més. Aquesta és una preocupació compartida per molts usuaris d’internet, que volen estar connectats, però sense perdre la seva privacitat.
Per descomptat, aquesta llista de tendències de marketing digital per 2022 no és tancada, segur que veurem més aplicacions de la intel·ligència artificial, o un major pes del SEO. A mesura que vagin apareixent canvis de tendències i novetats al llarg de l’any, els publicarem al blog.
Finalment, et recomanem aquesta eina, que t’ajudarà a generar idees de paraules clau per a la teva estratègia de marketing de continguts.
Si necessites ajuda en les teves campanyes de marketing digital o tradicional, escriu-nos o truca’ns!
En el nostre blog parlem de diferents aspectes del marketing digital que pots tenir en compte per a la teva empresa, pots visitar-lo ara.